Periklanan tidak langsung : kajian terhadap amalan periklanan rokok di Malaysia /
Saved in:
主要作者: | Muhamad Sham Shahkat Ali |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2006.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Periklanan dalam majalah wanita : tumpuan terhadap pemaparan kecantikan dan pengaruhnya terhadap imej dan sikap pembaca /
由: Haliza Mohd. Riji
出版: (2003) -
Pemahaman dan kesedaran terhadap regulasi periklanan : kajian kes iklan cetak farmaseutikal oleh industri jualan langsung /
由: Shubashini Anamalai
出版: (2011) -
Demand for Cigarettes and Optimal Tax in Malaysia
由: Mohamed Nor, Norashidah
出版: (2011) -
Kajian perbandingan pendapatan periklanan majalah wanita Melayu dengan majalah wanita Inggeris /
由: Heng, Jenny Gek Koon
出版: (2006) -
Iklan-iklan kontroversial di televisyen : kajian dari sudut kod etika periklanan /
由: Menagah Muniandy
出版: (2008)