Tahap kualiti perkhidmatan pelanggan : kajian kes Tabung Haji Negeri Selangor /

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd Norber Kassim
Format: Thesis Book
Language:Malay
Published: 2005.
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 01432cam a2200277 a 4500
001 u729030
003 SIRSI
005 200610111553
008 061011s2005 my a t 000 0 may m
040 |a UMM  |d UME 
090 |a JF1338  |b UM 2005 Mohnk 
099 |a JF1338  |b UM 2005 Mohnk 
100 0 0 |a Mohd Norber Kassim. 
245 1 0 |a Tahap kualiti perkhidmatan pelanggan :  |b kajian kes Tabung Haji Negeri Selangor /  |c Mohd Norber bin Kassim 
260 |c 2005. 
300 |a xiv, 200, [82] leaves :  |b ill. ;  |c 30 cm. 
502 |a Dissertation (M.P.A.) -- Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran, Universiti Malaya, 2006. 
504 |a Bibliography: leaves 195-200. 
590 |a Tesis dikeluarkan - rujuk surat dari Fakulti Ekonomi & Pentadbiran UM.E/IT/635 bertarikh 6 Mac 2008. 
610 2 0 |a Lembaga Urusan dan Tabung Haji (Selangor)  |x Customer services. 
650 0 |a Customer services  |z Selangor  |x Case studies. 
650 0 |a Consumer satisfaction  |z Selangor  |x Case studies. 
710 2 0 |a Universiti Malaya.  |b Fakulti Ekonomi dan Pentadbiran. 
596 |a 1 9 
999 |a JF1338 UM 2005 MOHNK  |w LC  |c 1  |i A512844256  |d 16/11/2006  |f 16/11/2006  |g 1  |l STACKS  |m P09EKONOMI  |r Y  |s Y  |t TESIS  |u 16/11/2006  |o .STAFF. Rujuk Surat UM.E/IT/635 (Surat Fakulti Ekoonomi dan Pentadbiran) 
999 |a JF1338 UM 2005 MOHNK  |w LC  |c 1  |i A512817188  |d 15/2/2007  |f 15/2/2007  |g 1  |l STACKS  |m P01UTAMA  |r Y  |s Y  |t TESIS  |u 15/2/2007  |o .STAFF. Rujuk Surat UM.E/IT/635 (Surat Fakulti Ekoonomi dan Pentadbiran)