Cabaran dan prospek print on demand di Dawama Sdn. Bhd. /
Saved in:
主要作者: | Siti Nur Bainah Mat Yusoff |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2006.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Strategi pemasaran majalah Dewan Masyarakat oleh Dawama serta cabarannya dalam usaha mengekalkan kehadirannya di pasaran /
由: Norazah Abd Aziz
出版: (2009) -
Tinjauan pengaplikasian teori pemasaran oleh Pearson Malaysia Sdn Bhd /
由: Lee, Joyce Su Chin
出版: (2008) -
Galeri Ilmu Sdn. Bhd. : pengurusan penerbitan majalah berunsur Islam /
由: Suraiya Pauzi
出版: (2004) -
Strategi pemasaran novel Melayu : tumpuan kepada Penerbit Alaf 21 Sdn. Bhd. /
由: Nasirah Mohd. Ghazali
出版: (2006) -
Pengurusan editorial : amalan di Cerdik Publications Sdn. Bhd. /
由: Rozida Ismail
出版: (2003)