Iklan-iklan kontroversial di televisyen : kajian dari sudut kod etika periklanan /
Saved in:
主要作者: | Menagah Muniandy |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2008.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap penontonan iklan didik hibur dengan personaliti proposal Muslim di Malaysia /
由: Zaidatul Husna Md Rodhe -
Attitudes towards offensive advertising : a Malaysian study /
由: Toghani, Mohammad Esmaeel
出版: (2009) -
Examining the influence of advocacy advertising credibility on consumer's perception or commercial corporate image
由: Chong, Yee Lee
出版: (2000) -
A study on advertising awareness on online gaming addiction among children / Nor Iffah Mohamad Rizal
由: Mohamad Rizal, Nor Iffah
出版: (2018) -
Perbandingan pendapatan iklan majalah wanita utama dalam Bahasa Inggeris di Malaysia /
由: Lau, Cynthia Pui-Shan
出版: (2004)