Faktor-faktor yang mempengaruhi keputusan membeli barangan dalam kalangan murid-murid Tingkatan Enam /
Saved in:
主要作者: | Ambiga Sinnakanu Naidu |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | Malay |
出版: |
2007.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
The effect of perceived risk in predicting gift purchase intention /
由: Liew, Chen Siang
出版: (2018) -
Integrating the norm of activation model and the theory of planned behaviour in predicting consumers’ purchase intention of hybrid cars: the moderating role of environmental knowledge / Nurul Syafiqah Tanwir
由: Tanwir, Nurul Syafiqah
出版: (2020) -
Determinants of consumer satisfaction/dissatisfaction of a durable product : the case of automobiles /
由: Tay, Kim Huat
出版: (1986) -
Perhubungan antara efikasi-kendiri dengan pencapaian pelajar tingkatan enam dalam kebarangkalian /
由: Kua, Bee Hoon
出版: (2002) -
Tanggapan pelajar terhadap perkhidmatan bimbingan dan kaunseling di enam buah sekolah menengah di Perak
由: Mohd. Dom, Alimuddin
出版: (1988)