Chinese book trade in Malaysia : a case study on the marketing strategies of Popular Book Company (M) Sdn. Bhd. /
Saved in:
主要作者: | Tan, Chui Kian |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | English |
出版: |
2011.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penggunaan laman web dalam pemasaran buku ilmiah : kajian terhadap penerbit-penerbit Universiti di Malaysia /
由: Maizatul Azura Haji Yahya
出版: (2004) -
A study of book marketing in publishing houses in Peninsular Malaysia : contexts, practices, problems /
由: Azizah Hamzah
出版: (1996) -
Pemasaran buku ilmiah di Malaysia : kajian kes Pusat Penerbitan Universiti (UPENA) Universiti Teknologi Mara /
由: Ridzuan Ahmad@Awang
出版: (2010) -
Strategi pemasaran penerbit buku alternatif di Malaysia /
由: Sarah Samsudin
出版: (2016) -
Penerbitan buku Tamil di Malaysia : suatu kajian dari sudut penerbitan dan pemasaran /
由: Balachandran Murugasan
出版: (2001)