Hubungan amalan pengurusan kualiti cemerlang dengan kepuasan pelanggan dalaman dan prestasi organisasi pihak berkuasa tempatan di Semenanjung Malaysia /
Saved in:
主要作者: | Khairul Anuar Mohd Ali |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
Sintok :
Universiti Utara Malaysia,
2002.
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Hubungan Amalan Pengurusan Kualiti Cemerlang Dengan Kepuasan Pelanggan Dalaman Dan Prestasi Organisasi Pihak Berkuasa Tempatan Di Semenanjung Malaysia
由: Khairul Anuar, Mohd. Ali
出版: (2002) -
Pengukuran prestasi Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) Malaysia berasaskan pengaruh faktor-faktor dalaman organisasi /
由: Daud Talib
出版: (2010) -
Kualiti pelaporan kewangan pihak berkuasa tempatan di Semenanjung Malaysia /
由: Norul Syuhada Abu Hassan
出版: (2007) -
Hubungan di antara kualiti perkhidmatan, kepuasan pelanggan dan kesetiaan pelanggan Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu
由: Kamarulzaman Mahmood -
Peranan penyelarasan kerajaan negeri terhadap kemajuan pentadbiran pihak berkuasa tempatan /
由: Shamshuzaman Haji Sulaiman
出版: (2007)