Kajian lima prinsip umum retorik dalam iklan barangan wanita /
Saved in:
主要作者: | Bambang Suhartono Mohd Said |
---|---|
格式: | Thesis 图书 |
语言: | Malay |
出版: |
2009
|
主题: | |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Daya tarikan iklan dalam majalah Cleo dan Galaxie : kajian dari perspektif framing /
由: Safiai Sapari
出版: (2010) -
Kajian perbandingan pendapatan periklanan majalah wanita Melayu dengan majalah wanita Inggeris /
由: Heng, Jenny Gek Koon
出版: (2006) -
Perbandingan pendapatan iklan majalah wanita utama dalam Bahasa Inggeris di Malaysia /
由: Lau, Cynthia Pui-Shan
出版: (2004) -
Representations of Malaysian images in advertisements in selected Malaysian magazines /
由: Ghaderi, Saeedeh Sadat -
Genre analysis of advertisements of skin-care products /
由: Teo, Lee Ming
出版: (2008)