Perkhidmatan pesanan ringkas (sms) untuk pesakit di luar bandar : adakah kaedah yang sesuai untuk meningkatkan kepuasan pelanggan dan menambaik kualiti /
Saved in:
主要作者: | Khairul Baharin Mohd Baharuddin (Author) |
---|---|
格式: | Thesis 圖書 |
語言: | English |
出版: |
Kuala Lumpur :
Universiti Kebangsaan Malaysia,
[2014], ©2014.
|
主題: | |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pola Penggunaan Perkhidmatan Pesanan Ringkas Dalam Kalangan Pelajar Institusi Pengajian Tinggi
由: Aripin, Norizah
出版: (2004) -
Kualiti Perkhidmatan dan Hubungannya dengan Kepuasan Pelanggan di Hospital Sultanah Bahiyah Alor Setar Perbandingan antara Pesakit Luar dan Pesakit Dalam (inpatient)
由: Norkhazzaina, Salahuddin
出版: (2009) -
Kajian mengenai tahap ketidakpuasan pelanggan terhadap perkhidmatan rawatan tuberkulosis di kalangan pesakit tuberkulosis di perkhidmatan pesakit luar kerajaan bahagian pantai barat negeri Sabah tahun 2002 /
由: Robinson, Freddie
出版: (2002) -
Pemodelan Sistem Pesanan Berasaskan Internet Menggunakan UML
由: Hazaruddin, Harun
出版: (2000) -
Kepuasan Pesakit Terhadap Perkhidmatan Hospital
由: Zulhai, Mohd. Nor Affendy
出版: (2004)