Bagaimana pengiklanan televisyen dan suratkhabar menjadikan kanak kanak 3 hingga 12 tahun sebagai daya tarikan dalam iklan mereka / Mohd Sukri Che Hamid

Pemilihan tesis yang bertajuk "Penggunaan kanak kanak 3 hingga 12 tahun dalam periklanan televisyen dan surat khabar di Malaysia" menjadi pilihan saya kerana topik ini sungguh menarik. Tujuannya adalah untuk melihat dan mengkaji sejauh manakah penglibatan kanak kanak dalam iklan. Mengapa m...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Che Hamid, Mohd Sukri
格式: Thesis
语言:English
出版: 2000
主题:
在线阅读:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/14700/1/TD_MOHD%20SUKRI%20CHE%20HAMID%20AD%2000_5.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!