Pembangunan dan penerimaan teknologi e-modul kerja lapangan geografi pembelajaran mobile learning tingkatan 6
Kajian ini dijalankan bertujuan untuk mengkaji penggunaan kaedah pembelajaran M-learning dalam aktiviti kerja lapangan Geografi STPM berbantukan bahan bantu mengajar M-fieldwork. Kajian ini menggunakan kaedah pendekatan kuantitatif dengan reka bentuk kuasi-eksperimen yang melibatkan kumpulan eksperi...
Saved in:
主要作者: | Dympna James Jemson |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English |
出版: |
2023
|
主题: | |
在线阅读: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39081/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39081/2/FULLTEXT.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Keberkesanan permainan geobot terhadap orientasi matlamat, kolaboratif dan pencapaian pelajar dalam topik kemahiran geografi tingkatan empat
由: Mohamad Amran Manining
出版: (2023) -
Kesan Pencapaian Dan Sikap Pelajar
Tingkatan Dua Di Kulim Terhadap
Penggunaan Alat Bantu Mengajar
Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran
Geografi
由: Nadeson, Elamarin
出版: (2004) -
Mengesan Dif Dalam Item Peperiksaan Mata Pelajaran Perdagangan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) Sukatan Pelajaran Tingkatan Empat [LB1643.6. Z93 2007 f rb].
由: Haji T.A. Kunchi Koya, Zaubedah
出版: (2007) -
Kesan Peta Animasi Dan Interaktif Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Geografi [LB1643.3. A793 2006 f rb].
由: Raman, Arumugam
出版: (2006) -
Penyebatian elemen-elemen asas keusahawanan melalui pbpp dalam kalangan pelajar perdagangan tingkatan empat
由: Cheng, Tsen Lui
出版: (2016)