Retorik dalam Iklan Produk Kesihatan
Retorik merupakan seni menggunakan bahasa sama ada dalam pengucapan atau penulisan secara berkesan. Penggunaan retorik yang bersifat memujuk, merayu dan mempengaruhi memang tidak dapat dipisahkan dengan dunia pengiklanan. Iklan memberitahu pengguna apa yang dapat diberikan oleh sesuatu produk kepada...
Saved in:
主要作者: | Abd. Razak, Noor Husna |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2011
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/20363/1/FBMK_2011_31_ir.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
相似書籍
-
Retorik dan pemaparan imej lelaki dalam bahasa iklan majalah Men's Health /
由: Khoo, Chu Pheng
出版: (2012) -
Kajian sosiolinguistik bahasa iklan cetak dengan tumpuan kepada aspek retorik /
由: Chuah, Ju Nah
出版: (1998) -
Retorik dalam novel-novel Abdullah Hussain
由: Baharum, Sobariah
出版: (2008) -
Retorik pembangunan sosioekonomi masyarakat dalam laporan media
由: Abu Bakar, Muhammad Mazlan
出版: (2015) -
Retorik titah ucapan Sultan Muhammad V
由: Abdul Razak, Nurulain
出版: (2015)