Sokongan budaya pembaikan sekolah dan kebolehterimaan guru kemahiran hidup bersepadu pertanian terhadap amalan penaksiran untuk pembelajaran pendidikan teknik dan vokasional
Amalan Penaksiran untuk Pembelajaran adalah penting dalam bidang Pendidikan Teknik dan Vokasional (PTV) yang memberi penekanan kepada penaksiran kompetensi murid. Amalan ini juga menjadi salah satu fungsi utama bagi Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) yang diperluaskan kepada semua mata pelajaran p...
Saved in:
Main Author: | How, Shwu Pyng |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/76270/1/FPP%202018%2033%20-%20IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian berasaskan sekolah bagi mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu pada masa depan : jangkaan pakar /
by: Rohayah Ishak
Published: (2007) -
Hubungan kesediaan, penerimaan, pengoperasian dan keprihatinan guru kemahiran hidup bersepadu pertanian dengan amalan pentaksiran berasaskan sekolah
by: Jaba, Salmiah
Published: (2013) -
Penilaian program mata pelajaran Vokasional (MPV) bagi bidang pertanian di sekolah menengah harian di semenanjung Malaysia /
by: Mohd. Nordin Abu Bakar
Published: (2011) -
Kesediaan, penerimaan dan pengoperasian guru kemahiran hidup bersepadu terhadap amalan pentaksiran berasaskan sekolah
by: Kassim, Mohd Khairi
Published: (2018) -
Penilaian buku teks geografi tingkatan satu kurikulum bersepadu sekolah menengah /
by: Kartini Baharun
Published: (1991)