Tanggapan sebagai perantara antara faktor penerimaan Facebook dengan penglibatan pengguna dalam proses pencarian maklumat pelancongan cuti-cuti 1Malaysia
Penerimaan media sosial Facebook dalam proses pencarian maklumat pelancongan dalam kalangan pengguna berkaitan isu tanggapan masih menjadi isu sehingga kini. Kajian ini bertujuan membangunkan konstruk tanggapan dari perspektif pengguna dan mengenalpasti pengaruh tanggapan terhadap proses pencarian m...
Saved in:
主要作者: | A. Manap, Khairulhilmi |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2019
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/85389/1/FBMK%202020%2027%20IR.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Assessment of "Cuti-Cuti Malaysia" as an Advertising Campaign Among Residents in Peninsular Malaysia
由: Ibrahim, Norhizaliney
出版: (2006) -
Laporan program cuti sabatikal : 1hb Oktober 2009 hingga 30hb Jun 2010 /
由: Tilakavati karupaiah
出版: (2010) -
Usability testing on Pakej Cuti website / Noor Izzati Buharan Nordin
由: Buharan Nordin, Noor Izzati
出版: (2015) -
Relationship between facebook usage and attitude with facebook addiction among Malaysian female university students
由: Syed Zainudin, Sharifah Sofiah
出版: (2013) -
Enacting friendship and negotiation online identities in facebook among a group of Malaysians
由: Lai, Yuh Ying
出版: (2014)