Sumbangan Peramal Kognitif Dan Bukan Kognitif Terhadap Pencapaian Akademik Dalam Kalangan Pelajar Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti sumbangan peramal kognitif dan bukan kognitif terhadap pencapaian akademik The purpose of this study is to identify the contribution of cognitive and non-cognitive predictors on academic achievement among students at a public higher learning institution.
Saved in:
主要作者: | Syed Ahmad , Sharifah Aminah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/28710/1/Sumbangan_peramal_kognitif_dan_bukan_kognitif_terhadap_pencapaian_akademik_dalam_kalangan_pelajar_di_sebuah_institusi_pengajian_tinggi_awam.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor peramal pencapaian akademik dalam kalangan pelajar Ijazah Sarjana Muda di Institusi Pengajian Tinggi Awam Malaysia /
由: Azura Hamdan -
Teknostres Dalam Kalangan Pegawai Akademik Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
由: Abu Talib, Zuraidah
出版: (2005) -
Pengalaman ahli akademik ekspatriat di institusi pengajian tinggi awam Malaysia
由: Irma Wani Othman
出版: (2014) -
Masalah pelajar dan hubungannya dengan pencapaian akademik di salah sebuah institusi pengajian tinggi /
由: Naimah bte Haji Ahmad
出版: (1991) -
Kefahaman pelajar diploma sebuah institusi pengajian tinggi awam tentang konsep pengoptimuman /
由: Normah Salim