Sumbangan Peramal Kognitif Dan Bukan Kognitif Terhadap Pencapaian Akademik Dalam Kalangan Pelajar Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam

Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti sumbangan peramal kognitif dan bukan kognitif terhadap pencapaian akademik The purpose of this study is to identify the contribution of cognitive and non-cognitive predictors on academic achievement among students at a public higher learning institution.

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Syed Ahmad , Sharifah Aminah
格式: Thesis
語言:English
出版: 2009
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/28710/1/Sumbangan_peramal_kognitif_dan_bukan_kognitif_terhadap_pencapaian_akademik_dalam_kalangan_pelajar_di_sebuah_institusi_pengajian_tinggi_awam.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!

相似書籍