Sumbangan Peramal Kognitif Dan Bukan Kognitif Terhadap Pencapaian Akademik Dalam Kalangan Pelajar Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti sumbangan peramal kognitif dan bukan kognitif terhadap pencapaian akademik The purpose of this study is to identify the contribution of cognitive and non-cognitive predictors on academic achievement among students at a public higher learning institution.
Saved in:
主要作者: | Syed Ahmad , Sharifah Aminah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2009
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/28710/1/Sumbangan_peramal_kognitif_dan_bukan_kognitif_terhadap_pencapaian_akademik_dalam_kalangan_pelajar_di_sebuah_institusi_pengajian_tinggi_awam.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor peramal pencapaian akademik dalam kalangan pelajar Ijazah Sarjana Muda di Institusi Pengajian Tinggi Awam Malaysia /
由: Azura Hamdan -
Teknostres Dalam Kalangan Pegawai Akademik Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
由: Abu Talib, Zuraidah
出版: (2005) -
Pengalaman ahli akademik ekspatriat di institusi pengajian tinggi awam Malaysia
由: Irma Wani Othman
出版: (2014) -
Masalah pelajar dan hubungannya dengan pencapaian akademik di salah sebuah institusi pengajian tinggi /
由: Naimah bte Haji Ahmad
出版: (1991) -
Kefahaman pelajar diploma sebuah institusi pengajian tinggi awam tentang konsep pengoptimuman /
由: Normah Salim