Kajian Terhadap Proses Penjanaan Pengetahuan Dalam Kaedah- Kaedah Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem Pengurusan Pembelajaran
Dari analisis data pelbagai industri terkemuka di Jepun, Nonaka dan Takeuchi (1995) merumuskan bahawa penjanaan pengetahuan meliputi proses-proses interaksi dan transaksi pengetahuan tasit dan pengetahuan eksplisit antara pakar dan novis yang melibatkan proses-proses Sosialisasi (Socialization)....
Saved in:
主要作者: | Ahmad, Mazida |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2010
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29798/1/Kajian_terhadap_proses_penjanaan_pengetahuan_dalam_kaedah-kaedah.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kajian Terhadap Proses Penjanaan
Pengetahuan Dalam Kaedah- Kaedah
Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran
Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem
Pengurusan Pembelajaran
由: Ahmad, Mazida
出版: (2010) -
Kajian Terhadap Proses Penjanaan Pengetahuan Dalam Kaedah - Kaedah Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem Pengurusan Pembelajaran
由: Ahmad, Mazida
出版: (2010) -
Kajian Terhadap Proses Penjanaan
Pengetahuan Dalam Kaedah- Kaedah
Pengajaran Ekspositori Dan Pembelajaran
Berasaskan Masalah Berbantukan Sistem
Pengurusan Pembelajaran
由: Ahmad, Mazida
出版: (2010) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah Pada Sikap Dan Pengetahuan Alam Sekitar Dan Pencapaian Dalam Fizik
由: Abdul Mutalib, Mohd Muzaitulakmam
出版: (2014) -
Keberkesanan Kaedah "Accelerated Learning" Dalam Pembelajaran Fizik Kbsm.
由: Che Mat, Che Soh
出版: (1994)