Analysing Efl Students’argumentative Writing Difficulties And Teaching Strategies Employed By Lecturers In Selected Universities In Thailand
Matlamat utama kajian ini adalah untuk mengenal pasti kesukaran yang dialami oleh para pelajar pengkhususan Bahasa Inggeris sebagai bahasa asing (EFL) dalam proses penulisan karangan berbentuk argumentatif. Kajian ini juga menyelidik strategi pengajaran yang digunakan oleh dua orang pensyarah Thai E...
Saved in:
主要作者: | Ka-Kan-Dee, Maleerat |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/31890/1/Maleerat_Ka-Kan-Dee_%28HJ%29.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Intervention in the teaching of argumentative writing in secondary school /
由: Koh, Guat Hua
出版: (1993) -
The use of guided writing activities in an EFL classroom in Thailand /
由: Bennui, Pairote
出版: (2003) -
Effects of Training in the Use of Argumentative Structures on ESL Students’ Argumentative Writing Ability
由: Zainuddin, Siti Zaidah
出版: (2006) -
The Use Of Webqlm To Enhance Writing
Performance In Argumentative Writing
由: Tan Ooi, Leng Choo
出版: (2014) -
The Use Of Webqlm To Enhance Writing Performance In Argumentative Writing
由: Tan, Ooi Leng Choo
出版: (2014)