Pembangunan Dan Penilaian Keberkesanan Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak Dengan Integrasi i-Think Dan Brain Gym Untuk Meningkatkan Kefahaman Konseptual Dan Motivasi Belajar Fizik Pelajar Matrikulasi

Modul Pendekatan Pengajaran Berasaskan Otak dengan Integrasi i-Think dan Brain Gym (PPBO- iTB) dibangunkan dan digunakan sebagai intervensi untuk meningkatkan tahap kefahaman konseptual Fizik dan motivasi belajar Fizik pelajar kolej matrikulasi di utara Malaysia. Responden kajian terdiri daripada 18...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Mazlan, Azlina
格式: Thesis
語言:English
出版: 2018
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/43625/1/AZLINA%20BINTI%20MAZLAN.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!