Kesan Pembelajaran Sains Berasaskan Isu Sosiosaintifik Dengan Nilai Islam Ke Atas Sikap, Nilai Murni Dan Kemahiran Berfikir Kritis Pelajar Sekolah Menengah Tingkatan Empat
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji kesan pembelajaran sains berasaskan isu sosiosaintifik dengan nilai Islam (PSBIS-NI) ke atas sikap terhadap isu sosiosaintifik, nilai murni dan kemahiran berfikir kritis pelajar sekolah menengah tingkatan empat. PSBIS-NI merupakan kaedah pembelajaran sains yang me...
Saved in:
主要作者: | Abd. Rahim, Rahimawati |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/45483/1/RAHIMAWATI%20ABD.%20RAHIM.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
由: Munip, Hairiah
出版: (2019) -
Kesan Pengajaran Berasaskan Isu Sosiosaintifik (Pbiss) Ke Atas Kemahiran Pemikiran Kritis, Kesedaran Metakognisi Dan Penaakulan Sosiosaintifik Guru Pelatih Sains
由: Munip, Hairiah
出版: (2019) -
Persepsi Pelajar-Pelajar Tingkatan Empat Terhadap Nilai-Nilai Murni Dari Segi Kepentingan Dan Amalan
由: Poh, Swee Hiang
出版: (1993) -
Kesan Pendekatan Hayati-Amali Dalam Pembelajaran Bahasa Melayu Terhaadap Pemahaman Nilai Murni Dan Hubungkaitnya
Dengan Amalan Dan Sikap Di Kalangan Pelajar Tingkatan 1
由: Mahmud, Ab. Rahman
出版: (1993) -
Tahap penguasaan kemahiran berfikir kritis pelajar sains tingkatan empat di daerah Kulai
由: Kamrin, Sarimah
出版: (2007)