Kesan Pendekatan Kecerdasan Pelbagai Secara Atas Talian Terhadap Literasi Digital, Pembelajaran Terarah Kendiri Dan Pencapaian Pelajar Dalam Kalangan Pelajar Tingkatan Empat Bagi Topik Daya Dan Gerakan
This study aimed to examine the effect of Online Multiple Intelligence Based Approach (eKP-TKP) on digital literacy, self-directed learning and achievement in Force and Motion of Form Four Science students. This study applied a quasi-experimental method with “A Design Group Pre Test- Post Test” desi...
Saved in:
主要作者: | Ahamad, Adri Nirwan |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2020
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/55564/1/full%20thesis%20by%20ADRI%20cut.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan Penggunaan Sistem Pembelajaran Terarah Kendiri Secara Atas Talian (E-Solms) Terhadap Kesediaan Pembelajaran Terarah Kendiri Dan Motivasi Pembelajaran Pelajar
由: Daud, Khairul Azhar Mat
出版: (2010) -
Pengajaran dan pembelajaran fizik secara aktif menggunakan kaedah makmal berasaskan mikrokomputer bagi topik daya dan gerakan (IR)
由: Abd Hadi Harun
出版: (2005) -
Tinjauan kecerdasan pelbagai di kalangan pelajar tingkatan empat /
由: Arbaiyah Md Zin
出版: (2006) -
Pola kecerdasan pelbagai di kalangan pelajar pintar cerdas
由: Poon, Chong Khim
出版: (2007) -
Kebolehpercayaan dan kesahan konstruk Instrumen Kecerdasan Intelek secara dalam talian /
由: Tuan Norasiah Tuan Ibrahim
出版: (2011)