Intervensi “Cekap Menulis” Untuk Meningkatkan Kemahiran Tulisan Tangan Murid Autisme
Ketiadaan maklumat dan kekurangan pengetahuan guru dan ibu bapa menyebabkan masalah tulisan tangan murid autisme yang berumur dua belas tahun ke atas belum diatasi. Justeru, kajian ini berfokus pada pelaksanaan intervensi tulisan tangan “Cekap Menulis” untuk meningkatkan kemahiran tulisan tangan mer...
Saved in:
主要作者: | Ch’ng, Hui Ling |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2022
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/59442/1/CH%27NG%20HUI%20LING%20-%20TESIS%20cut.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan Intervensi ‘Tambah Seringgit Lagi + Beg Saya’ Terhadap Kemahiran Membeli Murid Bermasalah Pembelajaran
由: Mohd Ibrahim, Sharinah
出版: (2016) -
Pembinaan Dan Penilaian Modul Komunikasi Augmentatif Dan
Alternatif Kemahiran Komunikasi Murid Autisme
由: Abdul Razak, Nor Siti Rokiah
出版: (2022) -
Pembinaan Modul Berasaskan
Pendekatan Projek Untuk
Meningkatkan Kemahiran
Berkomunikasi Murid Tadika
由: Abdul Rahman, Noor Miza
出版: (2015) -
Pembinaan Modul Berasaskan
Pendekatan Projek Untuk
Meningkatkan Kemahiran
Berkomunikasi Murid Tadika
由: Abdul Rahman, Noor Miza
出版: (2015) -
Kesan Modul Pemulihan Intensif Dan
Berterusan Terhadap Kemahiran
Membaca Dan Menulis Jawi Dalam
Kalangan Murid Sekolah Rendah
由: Ibrahim, Naziroh
出版: (2015)