A Study On The Use Of Language Learning Strategies After Strategy Training Among Form Four ESL Students : A Case Study [LB1631. S558 2008 f rb].
Kajian ini bertujuan untuk meninjau perkembangan autonomi pelajar melalui latihan strategi dalam penggunaan bahasa Inggeris sebagai bahasa kedua. This study investigated the use of language learning strategies after strategy training in an ESL classroom.
Saved in:
主要作者: | Rajamoney, Shirley Sharmini |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2008
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/9511/1/A__STUDY__ON__THE__USE__OF__LANGUAGE__LEARNING__STRATEGIES__AFTER__STRATEGY__TRAINING__AMONG__FORM__FOUR__ESL__STUDENTS.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Using The Rasch Measurement Model For Standard Setting Of The English Language Placement Test At The IIUM [LB1631. L714 2007 f rb].
由: Abu Kassim, Noor Lide
出版: (2007) -
The Effects Of The Process-Genre Approach To Writing Instruction On The Expository Essays Of ESL Students In A Malaysian Secondary School [LB1631. C552 2007 f rb].
由: Chow, Thomas Voon Foo
出版: (2007) -
A Research Into Year Five Pupils' Pre-Algebraic Thinking In Solving Pre-Algebraic Problems [LB1645.G195 2008 f rb].
由: Gan, We Ling
出版: (2008) -
Kesan Paduan Kitar Pembelajaran Dan Pemetaan Konsep Terhadap Konsepsi Pelajar Tentang Pembahagian Sel
[LB1647. S111 2008 f rb].
由: Baharom, Sadiah
出版: (2008) -
Keberkesanan Kaedah Penyelesaian Masalah Secara Kolaboratif Dalam Kalangan Pelajar Ekonomi Tingkatan Enam [LB1643.4. K46 2008 f rb].
由: Khoo, Yin Yin
出版: (2008)