Kesan Afektif Dan Emosi Pengguna Terhadap Model Kerangka Reka Bentuk Antara Muka Permainan Komputer (RAPK)

Reka bentuk Antara muka Permainan Komputer (RAPK) dilihat mampu memberi kesan kepada pengguna terutama dari segi emosi dan pengalaman permainan. Kebanyakan kajian yang melibatkan RAPK banyak tertumpu kepada kebolehgunaan dan kefungsian antara muka reka bentuk sahaja. Sehubungan dengan itu, tujuan ka...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ahmad, Ibrahim
Format: Thesis
Language:English
Published: 2016
Subjects:
Online Access:http://eprints.utem.edu.my/id/eprint/18837/1/Kesan%20Afektif%20Dan%20Emosi%20Pengguna%20Terhadap%20Model%20Kerangka%20Reka%20Bentuk%20Antara%20Muka%20Permainan%20Komputer%20%28RAPK%29%2024%20Pages.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!