Kesan Afektif Dan Emosi Pengguna Terhadap Model Kerangka Reka Bentuk Antara Muka Permainan Komputer (RAPK)
Reka bentuk Antara muka Permainan Komputer (RAPK) dilihat mampu memberi kesan kepada pengguna terutama dari segi emosi dan pengalaman permainan. Kebanyakan kajian yang melibatkan RAPK banyak tertumpu kepada kebolehgunaan dan kefungsian antara muka reka bentuk sahaja. Sehubungan dengan itu, tujuan ka...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utem.edu.my/id/eprint/18837/1/Kesan%20Afektif%20Dan%20Emosi%20Pengguna%20Terhadap%20Model%20Kerangka%20Reka%20Bentuk%20Antara%20Muka%20Permainan%20Komputer%20%28RAPK%29%2024%20Pages.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|