Kesan Afektif Dan Emosi Pengguna Terhadap Model Kerangka Reka Bentuk Antara Muka Permainan Komputer (RAPK)
Reka bentuk Antara muka Permainan Komputer (RAPK) dilihat mampu memberi kesan kepada pengguna terutama dari segi emosi dan pengalaman permainan. Kebanyakan kajian yang melibatkan RAPK banyak tertumpu kepada kebolehgunaan dan kefungsian antara muka reka bentuk sahaja. Sehubungan dengan itu, tujuan ka...
Saved in:
Main Author: | Ahmad, Ibrahim |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utem.edu.my/id/eprint/18837/1/Kesan%20Afektif%20Dan%20Emosi%20Pengguna%20Terhadap%20Model%20Kerangka%20Reka%20Bentuk%20Antara%20Muka%20Permainan%20Komputer%20%28RAPK%29%2024%20Pages.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesedaran kognitif dalam aplikasi reka bentuk antara muka bagi pemantauan penyelenggaraan
by: Rosli, Muhammad Mujahid
Published: (2019) -
Reka bentuk grafik untuk antara muka visual WebOPAC pelajar sekolah rendah /
by: Tengku Siti Meriam Tengku Wook
Published: (2012) -
Pendekatan kepelbagaian antara muka pengguna dalam pembangunan perisian kursus multimedia /
by: Ros Emiliana Kartina Mohamed
Published: (2007) -
Spesifikasi Personaliti Reka Bentuk Skuter Berdasarkan
Citarasa Pengguna
by: Khatijah, Binti Hanapi
Published: (2013) -
Pembangunan prototaip antara muka perisian melukis dan mengemaskini imej bagi pengguna baru : penilaian heuristik /
by: Nuryusnita yusoff
Published: (2005)