Tahap kepuasan bekerja dan motivasi kerja di kalangan pekerja industry pelancongan

Kajian ini berkaitan dengan tahap Kepuasan Bekeija dan Motivasi di kalangan pekeija di dalam Industri Pelancongan yang berbentuk kajian deskriptif. Teori Kepuasan Bekeija dan Teori Motivasi Herzberg telah digunakan sebagai asas kepada kajian ini. Dua agensi telah diambil sebagai tempat kajian....

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Ayob, Noni Lela Hayati
格式: Thesis
語言:English
English
English
出版: 2002
主題:
在線閱讀:http://eprints.uthm.edu.my/7375/1/24p%20NONI%20LELA%20HAYATI%20AYOB.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/7375/2/NONI%20LELA%20HAYATI%20AYOB%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/7375/3/NONI%20LELA%20HAYATI%20AYOB%20WATERMARK.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini berkaitan dengan tahap Kepuasan Bekeija dan Motivasi di kalangan pekeija di dalam Industri Pelancongan yang berbentuk kajian deskriptif. Teori Kepuasan Bekeija dan Teori Motivasi Herzberg telah digunakan sebagai asas kepada kajian ini. Dua agensi telah diambil sebagai tempat kajian. Sampel telah diambil dari keseluruhan populasi untuk pengumpulan data. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen untuk pengumpulan data. Kajian ini menggunakan perisian Microsoft Excel untuk analisis data. Dapatan kajian menunjukkan skor min kepuasan bekeija berada di tahap sederhana (min = 2.97). Melalui kajian yang dijalankan pengkaji mendapati keadaan penyelenggaraan memperolehi tahap kepuasan yang rendah. Oleh itu beberapa cadangan telah diusulkan untuk memperbaiki tahap yang lemah ini.