Pembinaan skala dan penentuan tahap pemikiran visual bagi pelajar tingkatan lima menggunakan set modul soalan visual matematik berkaitan trigonometri dan bulatan
Kajian ini dijalankan dengan tujuan untuk mengetahui tahap pemikiran visual pelajar tingkatan lima dalam mata pelajaran Matematik (Trigonometri dan Bulatan). Seramai 33 orang pelajar telah dipilih sebagai responden dalam kajian ini. Kaedah pengumpulan data yang digunakan adalah melalui ujian m...
Saved in:
主要作者: | Misduki, Norazizah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English English |
出版: |
2002
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.uthm.edu.my/8200/1/24p%20NORAZIZAH%20MISDUKI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/8200/2/NORAZIZAH%20MISDUKI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/8200/3/NORAZIZAH%20MISDUKI%20WATERMARK.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembangunan modul pengintegrasian domain kognitif dan strategi pengajaran dalam kemahiran berfikir aras tinggi guru teknikal
由: Koh, Hie Ping
出版: (2019) -
Kompetensi guru terhadap perancangan rancangan pendidikan individu dan perkembangan murid sekolah pendidikan khas masalah pendengaran
由: Mosbiran, Nor Fauziyana
出版: (2023) -
Kefahaman pelajar institusi pengajian tinggi terhadap permasalahan gangguan seksual : satu tinjauan di kalangan pelajar KUiTTHO
由: Abdullah, Rohaila
出版: (2002) -
Pelaksanaan program transisi kerjaya (PTK) murid berkeperluan pendidikan khas (MBPK) masalah pembelajaran (MP)
由: Mohd Nassir, Siti Nor Idayu
出版: (2016) -
Minat untuk melanjutkan pelajaran dl dalalvi bidang teknik dan vokaslonal serta kursus kemahiran (sijil, diploma, diploma lanjutan) dl kalangan operator pengeluaran wanita serta masalah yang dihadapi: satu kajlan kes di sebuah kilang elektronik di Kota Bharu, Kelantan
由: Mohd Shariff, Norazah
出版: (2002)