Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggu...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | أطروحة |
اللغة: | English English English |
منشور في: |
2003
|
الموضوعات: | |
الوصول للمادة أونلاين: | http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf |
الوسوم: |
إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
|
الملخص: | Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap
perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar,
kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO.
Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan
tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen
untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan
min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan
kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta
interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap
perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan
masalah kelewatan bas yang sering berlaku. |
---|