Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam

Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggu...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Kamdi, Nornajiha
التنسيق: أطروحة
اللغة:English
English
English
منشور في: 2003
الموضوعات:
الوصول للمادة أونلاين:http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf
الوسوم: إضافة وسم
لا توجد وسوم, كن أول من يضع وسما على هذه التسجيلة!
الوصف
الملخص:Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan masalah kelewatan bas yang sering berlaku.