Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam

Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggu...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Kamdi, Nornajiha
格式: Thesis
语言:English
English
English
出版: 2003
主题:
在线阅读:http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-uthm-ep.9079
record_format uketd_dc
spelling my-uthm-ep.90792023-06-25T07:10:54Z Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam 2003-02 Kamdi, Nornajiha LB Theory and practice of education LB2801-3095 School administration and organization Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan masalah kelewatan bas yang sering berlaku. 2003-02 Thesis http://eprints.uthm.edu.my/9079/ http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf text en public http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf text en staffonly http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf text en validuser mphil masters Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn Fakulti Teknologi Kejuruteraan
institution Universiti Tun Hussein Onn Malaysia
collection UTHM Institutional Repository
language English
English
English
topic LB Theory and practice of education
LB2801-3095 School administration and organization
spellingShingle LB Theory and practice of education
LB2801-3095 School administration and organization
Kamdi, Nornajiha
Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
description Kajian ini dibuat bertujuan untuk meninjau tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO berdasarkan aspek jangkaan pelajar, pengalaman pelajar, kualiti perkhidmatan, dan tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO. Kumpulan sasaran ialah pelajar KUiTTHO yang sering menggunakan perkhidmatan tersebut seramai 100 orang pelajar. Borang soal selidik digunakan sebagai instrumen untuk mengutip data-data yang diperlukan. Data-data dianalisis dengan menggunakan min skala dan diinterpretasi menggunakan skala Guttmann yang diubahsuai. Dapatan kajian yang diperolehi, dipersembahkan dalam bentuk jadual skor dan peratusan beserta interpretasinya. Dapatan kajian mendapati bahawa tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas KUiTTHO adalah sederhana dan pelajar tidak berpuashati dengan masalah kelewatan bas yang sering berlaku.
format Thesis
qualification_name Master of Philosophy (M.Phil.)
qualification_level Master's degree
author Kamdi, Nornajiha
author_facet Kamdi, Nornajiha
author_sort Kamdi, Nornajiha
title Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
title_short Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
title_full Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
title_fullStr Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
title_full_unstemmed Tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
title_sort tahap kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan bas di institusi pengajian tinggi awam
granting_institution Kolej Universiti Teknologi Tun Hussein Onn
granting_department Fakulti Teknologi Kejuruteraan
publishDate 2003
url http://eprints.uthm.edu.my/9079/1/24p%20NORNAJIHA%20KAMDI.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/9079/2/NORNAJIHA%20KAMDI%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf
http://eprints.uthm.edu.my/9079/3/NORNAJIHA%20KAMDI%20WATERMARK.pdf
_version_ 1776103414678159360