Kesan kaedah pembelajaran menggunakan aplikasi video interaktif edpuzzle terhadap minat, penglibatan dan pencapaian pelajar dalam subjek sains
This study was conducted to identify the effect of learning method using Edpuzzle interactive video application on students' interest, involvement and achievement in Science subject. Purposive sampling techniques were used in this study to select the sample. The selected sample are students fro...
Saved in:
主要作者: | Ramasamy, Vinohthini |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/100242/1/VinohthiniMPP2021.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan aplikasi Plickers terhadap minat dan pencapaian pelajar dalam pembelajaran subjek sains tingkatan dua bagi topik ekosistem
由: Norhasimah Mohd Yusof
出版: (2020) -
Pembinaan modul pembelajarn matematik menggunakan perisian geometri interaktif
由: Che Ismail, Saifulnizan
出版: (2007) -
Pembinaan Tutorial Menggunakan Perisian Bergrafik Interaktif KmPlot
由: Edros, Siti Nuradibah
出版: (2007) -
Perbandingan tahap penguasaan kemahiran proses sains dan cara penglibatan pelajar dalam kaedah amali tradisional dengan kaedah makmal mikro komputer
由: Abd Hamid, Hazrulrizawati
出版: (2007) -
Hubungan antara penglibatan ibu bapa, status sosioekonomi keluarga dan pencapaian sains murid-murid sekolah rendah
由: Jayabalan, Saratha Devi
出版: (2021)