Tahap kefahaman dan amalan konsep pendidikan sepanjang hayat dalam kalangan pelajar tahun empat sph di UTM
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti Tahap Kefahaman Dan Amalan Konsep Pendidikan Sepanjang Hayat (PSH) Dalam Kalangan Pelajar Tahun Empat SPH Di UTM. Seramai 89 orang pelajar tahun empat SPH dikaji dalam kajian kes ini. Segala maklumat dikumpulkan melalui instrumen soal selidik. Kebolehpercayaa...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.utm.my/id/eprint/14348/1/Abstract-TAHAP_KEFAHAMAN_DAN_AMALAN_KONSEP_PENDIDIKAN_SEPANJANG_HAYAT_DALAM_KALANGAN_PELAJAR_TAHUN_EMPAT_SPH_DI_UTM.docx |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|