Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Syed Abdul Rahman, Sharifah Nor
格式: Thesis
出版: 2001
主题:
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-utm-ep.43226
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.432262014-11-02T03:30:03Z Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru 2001 Syed Abdul Rahman, Sharifah Nor LB Theory and practice of education 2001 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/43226/ masters Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education Faculty of Education
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Syed Abdul Rahman, Sharifah Nor
Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Syed Abdul Rahman, Sharifah Nor
author_facet Syed Abdul Rahman, Sharifah Nor
author_sort Syed Abdul Rahman, Sharifah Nor
title Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru
title_short Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru
title_full Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru
title_fullStr Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru
title_full_unstemmed Gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah Daerah Johor Bahru
title_sort gaya komunikasi pengetua dan pengaruhnya terhadap komitmen guru : persepsi guru-guru sekolah menengah daerah johor bahru
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia, Faculty of Education
granting_department Faculty of Education
publishDate 2001
_version_ 1747816961554776064