Persepsi pelanggan terhadap aplikasi perjanjian tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaraan fasiliti di institusi pengajian tinggi
A quality and systematic maintenance management will definitely give good impact and help to establish a good name for service provider and the stakeholder. To ensure the quality of services are sustained and appreciated by the customers, a mechanism has been introduced which known as Service Level...
Saved in:
主要作者: | Kadir, Zanariah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2007
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.utm.my/id/eprint/5783/1/ZanariahKadirMFKSG2007.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Persepasi pelanggan terhadap aplikasi tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaran fasiliti di institusi pengajian tinggi
由: Kadir, Zanariah
出版: (2007) -
Model perjanjian tahap perkhidmatan dalam penyumberan luar perkhidmatan pengurusan fasiliti di universiti awam Malaysia
由: Mohamed, Armai
出版: (2018) -
Kajian ke atas tahap kepuasan pelanggan terhadap fasiliti ruang pembelajaran di institusi pengajian tinggi awam
由: Mat Nasir, Nasyairi
出版: (2005) -
Faktor-faktor membuat keputusan untuk penyumberan luar bagi perkhidmatan penyelenggaraan Institusi Pengajian Tinggi Awam di Malaysia
由: Burtah, Muhamad Aswad
出版: (2015) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya
由: Abdullah, Ismail
出版: (2010)