Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Chung, Siew Lee
格式: Thesis
出版: 2004
主题:
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-utm-ep.649
record_format uketd_dc
spelling my-utm-ep.6492014-01-02T00:44:13Z Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru 2004 Chung, Siew Lee HG Finance 2004 Thesis http://eprints.utm.my/id/eprint/649/ masters Universiti Teknologi Malaysia Faculty of Business Management Universiti Teknologi Malaysia
institution Universiti Teknologi Malaysia
collection UTM Institutional Repository
topic HG Finance
spellingShingle HG Finance
Chung, Siew Lee
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Chung, Siew Lee
author_facet Chung, Siew Lee
author_sort Chung, Siew Lee
title Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
title_short Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
title_full Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
title_fullStr Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
title_full_unstemmed Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
title_sort tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2u disekitar johor bahru
granting_institution Universiti Teknologi Malaysia
granting_department Faculty of Business Management
publishDate 2004
_version_ 1747814358900015104