Kajian Kepuasan Pelanggan di Pusat Khidmat Bersepadu, Jabatan Kecemasan Hospital Kuala Lumpur
The purpose of the study is to evaluate the effectiveness of handling violence programme via service quality model as tool for index customer satisfaction at One Stop Crisis Centre (OSCC), Emergency Department, Hospital Kuala Lumpur. Tangible, reliability, responsiveness, assurance and empathy are v...
Saved in:
主要作者: | Shamsaini, Shamsuddin |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2004
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/1174/1/DR._SHAMSAINI_BT._SHAMSUDDIN.pdf https://etd.uum.edu.my/1174/2/1.DR._SHAMSAINI_BT._SHAMSUDDIN.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Hubungan komunikasi perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan: Kajian di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Kedah
由: Nur Suriaty, Daud @ Fhiri
出版: (2014) -
Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan: Kajian kes di Jabatan Bendahari Universiti Utara Malaysia
由: Mazidah, Samsudin
出版: (2015) -
Kepuasan Pelanggan Dan Hubungannya Dengan Kualiti Perkhidmatan : Satu Kajian Di Istana Budaya, Kuala Lumpur
由: Alexander, Wong
出版: (2004) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
由: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
出版: (2014) -
Kepuasan pelanggan dalaman: Kajian kes di Unit Perolehan, Lembaga Pembangunan Seni Visual Negara (LPSVN)
由: Mohamad Haswad, Abdul Halim
出版: (2015)