Mengukur Tahap Kualiti Perkhidmatan Dari Perspektif Kepuasan Pelanggan
In general, this study aims to identify the degree of customer satisfaction in PMBR based on service quality elements formulated. The specific objectives of this study is to identity the degree of customer expectation towards the elements and dimensions measured, it is to identify the degree of perc...
Saved in:
相似书籍
-
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan kaunter: kajian perbandingan di jabatan imigresen dan jabatan pendaftaran negara
由: Bujang, Siti Mariam
出版: (2000) -
Kajian kepuasan pelancong terhadap kualiti perkhidmatan muzium Sabah
由: Douni, Rut
出版: (2007) -
Persepasi pelanggan terhadap aplikasi tahap perkhidmatan dalam pengurusan penyelenggaran fasiliti di institusi pengajian tinggi
由: Kadir, Zanariah
出版: (2007) -
Kriteria dan pengukuran tahap kepuasan pelanggan bagi kontrak jenis komprehensif dan konvensional kajian kes: bangunan kerajaan di WP Putrajaya
由: Abdul Hamid, Azmi
出版: (2010) -
Kualiti Perkhidmatan Perbankan Islam dan Kepuasan Pelanggan
由: Khairul Nizam, Mamat @ Muhammad
出版: (2003)