Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam di Negeri Kedah
The main purpose of the study is to examine the service quality that explains the variance in customer satisfaction in the Islamic banking in Kedah. The measurement of service quality was modified and adapted from Othman and Owen (2001) and Parasuraman et al. (1991) with 1-5 scale adapted with loca...
Saved in:
主要作者: | Mohd. Fauzwadi, Mat Ali |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2004
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/1323/1/MOHD._FAUZWADI_B._MAT_ALI.pdf https://etd.uum.edu.my/1323/2/1.MOHD._FAUZWADI_B._MAT_ALI.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kualiti Perkhidmatan Perbankan Islam dan Kepuasan Pelanggan
由: Khairul Nizam, Mamat @ Muhammad
出版: (2003) -
Kepuasan Pelanggan dan Kualiti Perkhidmatan Skim Ar-Rahnu Bank Rakyat
由: Wan Noraini, W. Daud
出版: (2011) -
Tahap kepuasan pelanggan perbankan internet : satu kajian terhadap pelanggan maybank2U disekitar Johor Bahru
由: Chung, Siew Lee
出版: (2004) -
Kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan perbankan Islam : kajian ke atas pelanggan bank-bank Islam di Kuching, Sarawak /
由: Anitha Rosland
出版: (2016) -
Sistem pemberian perkhidmatan perbankan di dalam perubahan persekitaran dan pelanggan : kes kajian : Bank Bumiputra Commerce UTM
由: Sapri, Maimunah
出版: (2000)