Hubungan Strategik antara Pemasaran dan Kesetiaan Pengguna di Telekom Malaysia
This research explores the impact of relationship marketing on customer loyalty in telecommunication sector. A survey of users of products and services in Telekom Malaysia was conducted to determine the significance and influence of the underpinnings of the relationship marketing such as trust, com...
Saved in:
主要作者: | Suhaida Herni, Suffarruddin |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2010
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/2454/1/Suhaida_Herni_Suffarruddin.pdf https://etd.uum.edu.my/2454/2/1.Suhaida_Herni_Suffarruddin.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014) -
Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
由: Ami Joselina, Abu Bakar
出版: (2018) -
Kesan Perantara Kepuasan, Kepercayaan, dan Komitmen pada Hubungan Antara Kualiti Perkhidmatan dan Kesetiaan Pelanggan pada Bank Islam
由: Parawansa, Dian Anggraece Sigit
出版: (2013) -
Pengaruh jalinan kekayaan media dan personaliti usahawan Islam terhadap kepercayaan pelanggan dalam membentuk kesetiaan kepada premis perniagaan
由: Noraihan, Mohamad
出版: (2018) -
Hubungan sikap, pengaruh sosial, jangkaan bersalah, niat dan tingkah laku pembelian produk tiruan dalam kalangan pengguna di Malaysia
由: Azli, Muhammad
出版: (2017)