Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
Halal means permitted or lawful for product consumption. Research on consumer behavior regarding marketing of halal products has become a very important research. The number of Muslims in the world is increasing. The Muslim concerned about products that comply with Islamic law. Non-Muslims are same...
Saved in:
主要作者: | Farhana, Ishak |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/4079/1/s811026.pdf https://etd.uum.edu.my/4079/2/s811026_abstract.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pengguna UUM Portal Single Sign On
由: Nor'azzah, Yusoff
出版: (2016) -
Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
由: Ami Joselina, Abu Bakar
出版: (2018) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi niat pembelian terhadap makanan organik di kalangan pelajar Ijazah Sarjana Muda, di Universiti Utara Malaysia
由: Wanna Prommanop, Eh Kan
出版: (2016) -
Hubungan sikap, pengaruh sosial, jangkaan bersalah, niat dan tingkah laku pembelian produk tiruan dalam kalangan pengguna di Malaysia
由: Azli, Muhammad
出版: (2017)