Faktor-faktor yang mempengaruhi kesedaran usahawan kecil muslim terhadap skim Ar-Rahnu (pajak gadai Islam)
Microcredit industry in Malaysia has flourished over nearly three decades ago with the advent of awareness of the advantages of Islamic banking and financial system. There are a variety of micro-credit facilities provided especially to assist small Muslim community to expand their business, includin...
Saved in:
主要作者: | Balqis, Yaacob @ Salleh |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/4098/1/s809964.pdf https://etd.uum.edu.my/4098/2/s809964_abstract.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Ar-Rahnu : Penerimaan dalam kalangan usahawan perusahaan kecil dan sederhana (PKS)
由: Maliani, Mohamad
出版: (2014) -
Pemantapan Ekonomi Masyarakat Melalui Skim Al-Rahnu
由: Norashikin, Ibrahim
出版: (2010) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi niat pengguna islam memilih ubat-ubatan halal
由: Azmawida, Abdullah
出版: (2015) -
Penerimaan pelanggan terhadap skim pajak gadai Islam (al-Rahn) : kajian di kedai Ar Rahnu Bank Rakyat cawangan Alor Setar, Kedah /
由: Muhammad Saiful Islami Mohd Taher -
Faktor-faktor yang mempengaruhi amalan pengurusan sumber manusia Islam: Kajian kes di FELDA Holdings Bhd Wilayah Alor Setar
由: Norfarahana, Mohd Said
出版: (2015)