Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
Marketing activities of herbal health products in Malaysia have shown significant growth since the last few decades. The intensifying growth has triggered several questions about the actual potential of marketing to continuously expand despite moderate consumer loyalty on the local health products....
Saved in:
主要作者: | Ari Husaini, Hamdan |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/4146/1/s813285.pdf https://etd.uum.edu.my/4146/13/s813285_abstract.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Faktor yang mempengaruhi sikap pengguna terhadap pemasaran media sosial
由: Ami Joselina, Abu Bakar
出版: (2018) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Hubungan Strategik antara Pemasaran dan Kesetiaan Pengguna di Telekom Malaysia
由: Suhaida Herni, Suffarruddin
出版: (2010) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi kepuasan pengguna UUM Portal Single Sign On
由: Nor'azzah, Yusoff
出版: (2016) -
Faktor peramal pembelian sebenar produk herba di Malaysia: Kesan moderator persepsi manfaat dan persepsi risiko
由: Sarina, Ismail
出版: (2016)