Hubungan antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar: Kajian ke atas pelajar tingkatan empat
The aim of this study is to identify the relationship between learning style and academic achievement of a group of students. Two instruments, the adapted Learning Style Inventory (Dunn, Dunn and Price, 1978) and Perceptual Learning Style Preference Survey (Reid, 1984) were administered to a simple...
Saved in:
主要作者: | Zainab, Yaman |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | eng eng |
出版: |
2008
|
主題: | |
在線閱讀: | https://etd.uum.edu.my/4815/1/s86090.pdf https://etd.uum.edu.my/4815/2/s86090_abstract.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Hubungan Penghargaan Kendiri dan Kemurungan ke atas Pencapaian Akademik Pelajar Tingkatan Empat
由: Khairul Bariyah, Kassim
出版: (2003) -
Hubungan antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar matrikulasi
由: Noor Zalina Mustafa
出版: (2012) -
Hubungan antara gaya pembelajaran pelajar cemerlang dan pelajar lemah dengan pencapaian Matematik di kalangan pelajar tingkatan empat
由: Ng, Yau Hing @ Donny
出版: (2010) -
Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
由: Jumarni Jusuf
出版: (2014) -
Hubungan antara amalan agama dengan pencapaian akademik di kalangan pelajar Melayu tingkatan empat /
由: Mohd Najib Najmuddin
出版: (2003)