Orientasi Pemasaran di dalam Organisasi Kerajaan yang Menuju ke Arah Pengswastaan: Kajian ke Atas Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta
Konsep pemasaran adalah merupakan tulang belakang kepada teori dan amalan pemasaran. Di sektor swasta, konsep ini telah diterima sebagai salah satu faktor penting yang mempengaruhi dayasaing dan prestasi sesebuah syarikat. Di sektor Kerajaan pula, konsep ini kurang mendapat sambutan disebabkan oleh...
Saved in:
Main Author: | Abdul Halim, Yaakub |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | eng eng |
Published: |
1994
|
Subjects: | |
Online Access: | https://etd.uum.edu.my/597/1/ABDUL_HALIM_BIN_YAAKUB.pdf https://etd.uum.edu.my/597/2/ABDUL_HALIM_YAAKUB_1994.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pemasaran politik di Negeri Perlis: Kajian terhadap isu-isu, calon dan strategi berkempen menjelang pilihan raya umum Malaysia ke-13
by: Rashidi, Mohd Nasir
Published: (2014) -
Pelaksanaan sistem kerajaan eletronik dan impaknya terhadap organisasi dan masyarakat setempat: Kajian kes Majlis Bandaraya Alor Setar
by: Mohamad Farid, Yusoff
Published: (2015) -
Kerajaan Elektronik - Penerimaan Teknologi Aplikasi e-Khidmat
by: Mohd Azmi, Hj Omar
Published: (2009) -
Sistem bantuan keputusan penganugerahan tender dalam sistem perolehan kerajaan
by: Selamat, Md. Hafiz
Published: (1997) -
Model Orientasi Pemasaran Dalam Organisasi Bukan Bermatlamatkan Untung : Satu Kajian Di Organisasi Sekolah-sekolah Kerajaan
by: Fauzi, Ibrahim
Published: (2000)