Orientasi Pemasaran di dalam Organisasi Kerajaan yang Menuju ke Arah Pengswastaan: Kajian ke Atas Jabatan Penilaian dan Perkhidmatan Harta
Konsep pemasaran adalah merupakan tulang belakang kepada teori dan amalan pemasaran. Di sektor swasta, konsep ini telah diterima sebagai salah satu faktor penting yang mempengaruhi dayasaing dan prestasi sesebuah syarikat. Di sektor Kerajaan pula, konsep ini kurang mendapat sambutan disebabkan oleh...
Saved in:
主要作者: | Abdul Halim, Yaakub |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng |
出版: |
1994
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/597/1/ABDUL_HALIM_BIN_YAAKUB.pdf https://etd.uum.edu.my/597/2/ABDUL_HALIM_YAAKUB_1994.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pemasaran politik di Negeri Perlis: Kajian terhadap isu-isu, calon dan strategi berkempen menjelang pilihan raya umum Malaysia ke-13
由: Rashidi, Mohd Nasir
出版: (2014) -
Pelaksanaan sistem kerajaan eletronik dan impaknya terhadap organisasi dan masyarakat setempat: Kajian kes Majlis Bandaraya Alor Setar
由: Mohamad Farid, Yusoff
出版: (2015) -
Kerajaan Elektronik - Penerimaan Teknologi Aplikasi e-Khidmat
由: Mohd Azmi, Hj Omar
出版: (2009) -
Sistem bantuan keputusan penganugerahan tender dalam sistem perolehan kerajaan
由: Selamat, Md. Hafiz
出版: (1997) -
Model Orientasi Pemasaran Dalam Organisasi Bukan Bermatlamatkan Untung : Satu Kajian Di Organisasi Sekolah-sekolah Kerajaan
由: Fauzi, Ibrahim
出版: (2000)