Pengaruh jalinan kekayaan media dan personaliti usahawan Islam terhadap kepercayaan pelanggan dalam membentuk kesetiaan kepada premis perniagaan
Customer loyalty is a determinant on the survival of a business, mainly through its ability to assist businesses in reducing marketing costs, in facing competitions, and in increasing profits. Based on the Media Richness Theory and Commitment-Trust Theory, this research sets out to identify the infl...
Saved in:
主要作者: | Noraihan, Mohamad |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | eng eng eng |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | https://etd.uum.edu.my/7462/1/Depositpermission_s900548.pdf https://etd.uum.edu.my/7462/2/s900548_01.pdf https://etd.uum.edu.my/7462/3/s900548_02.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kesan Perantara Kepuasan, Kepercayaan, dan Komitmen pada Hubungan Antara Kualiti Perkhidmatan dan Kesetiaan Pelanggan pada Bank Islam
由: Parawansa, Dian Anggraece Sigit
出版: (2013) -
Hubungan Strategik antara Pemasaran dan Kesetiaan Pengguna di Telekom Malaysia
由: Suhaida Herni, Suffarruddin
出版: (2010) -
Faktor-faktor pemasaran yang mempengaruhi kesetiaan pengguna dalam menggunakan produk kesihatan herba tempatan di Malaysia
由: Ari Husaini, Hamdan
出版: (2014) -
Kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan kaunter pejabat pertanyaan Balai Polis Pengkalan Hulu, Perak
由: Mohd Ngaizuddin, Abdul Maei
出版: (2014) -
Kajian Kepuasan Pelanggan di Pusat Khidmat Bersepadu, Jabatan Kecemasan Hospital Kuala Lumpur
由: Shamsaini, Shamsuddin
出版: (2004)