Kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhadap kemahiran literasi awal kanak-kanak taska
<p>Kajian tentang kemahiran literasi awal dalam kalangan kanak-kanak taska di Malaysia masih terhad dan belum berkembang dengan lebih meluas lagi. Justeru, kajian ini dijalankan terhadap kanak-kanak taska untuk mengenal pasti kesan pelaksanaan aktiviti Modul Literasi Awal (MULA) terhad...
Saved in:
Main Author: | Juppri Bacotang |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11595 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembangunan dan kebolehgunaan indikator kemahiran literasi awal kanak-kanak
by: Juppri Bacotang
Published: (2019) -
Kesan intervensi awal berasaskan keibubapaan dan teknologi bantuan terhadap kemahiran literasi awal bahasa Inggeris kanak-kanak sindrom down /
by: Ng, Poi Ni
Published: (2016) -
Kompetensi guru pendidikan awal kanak-kanak Taska dan Tadika
by: Nur Hafizaliyana Hassan
Published: (2019) -
Keberkesanan KitAB Cerdas terhadap pencapaian bacaan awal kanak-kanak taska (IR)
by: Rashidah Elias
Published: (2017) -
Amalan literasi ibu bapa dengan perkembangan bahasa kanak-kanak tiga tahun di taska Putrajaya
by: Najwa Ahmad
Published: (2019)