Tahap kefahaman membaca antara murid pasca linus dan murid arus perdana (IR)
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti tahap kefahaman membaca murid pasca LINUS dan murid arus perdana di sekolah rendah. Metodologi kajian menggunakan kaedah campuran yang melibatkan kaedah kualitatif berdasarkan analisis transkrip responden serta kaedah kuantitatif berdasarkan kekerapan dan pe...
Saved in:
主要作者: | Mohd Hafiz Mohamad Tarmizi |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2016
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1452 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Penilaian pelaksanaan program Linus dalam kalangan murid Orang Asli di Perak
由: Ruslan, Abdullah
出版: (2018) -
Keberkesanan penggunaan komik terhadap pencapaian membaca murid pemulihan
由: Ratna Mohd Razali
出版: (2019) -
Analisis komunikasi murid tahun 5 bagi kefahaman Matematik
由: Noor Aida Affida Abdul Rahman
出版: (2022) -
Penggunaan kaedah bacaan ulangan untuk membantu kemahiran membaca murid pemulihan khas
由: Nor Khairunisa Adnan
出版: (2022) -
Kesan teknik pengajaran terhadap prestasi kemahiran membaca murid pemulihan linus
由: Ramle, Marina
出版: (2012)