Penilaian pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran tarannum al-Quran di Kuala Lumpur dan Selangor (IR)
Kajian ini bertujuan untuk menilai pelaksanaan pengajaran dan pembelajaran tarannum al-Quran di Malaysia melibatkan Kelas Khas Kemahiran Membaca dan Menghafaz aI Quran (KKQ) yang berdasarkan Model Penilaian CIPP Stufflebeam 2003. Kajian ini melibatkan 30 guru KKQ di Kuala Lumpur, Putrajaya dan Selan...
Saved in:
主要作者: | Mazhair Shahroz Muhasip |
---|---|
格式: | thesis |
语言: | zsm |
出版: |
2014
|
主题: | |
在线阅读: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2662 |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pola pengajaran Tarannum Al-Quran di Sarawak
由: Muhd Syahazizamir Sahmat
出版: (2021) -
Eksplorasi pelaksanaan pengajaran Tilawah al-Quran program j-QAF dan hubungannya dengan pencapaian murid (IR)
由: Paharudin Arbain
出版: (2015) -
Amalan pengajaran guru dalam pengajaran dan pembelajaran tilawah al-Qur'an sekolah-sekolah menengah (IR)
由: Misnan Jemali
出版: (2008) -
Metodologi pengajaran al-Quran sekolah menengah (IR)
由: Misnan Jemali
出版: (2006) -
Penilaian pelaksanaan program hafazan dalam kalangan pelajar MRSM negeri Perak (IR)
由: Noor Fadilah Ambo
出版: (2015)