Kesan tahap realistik karakter animasi talking-head terhadap prestasi pembelajaran dan emosi pelajar. (IR)
Kajian ini bertujuan membangun dan menilai kesan penggunaan karakter animasi talkinghead yang berbeza tahap realistik terhadap prestasi pembelajaran dan emosi pelajar. Empat koswer animasi talking-head dengan tahap realistik berbeza iaitu karakter animasi tiga dimensi tidak realistik (3D-TR), karakt...
Saved in:
主要作者: | Mohd Najib Hamdan |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2015
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2686 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan interaksi tahap realistik dan ekspresi wajah positif animasi Talking-Head terhadap emosi pelajar
由: Muhammad Ihsan Rokeman
出版: (2021) -
Kesan animasi bersegmen dengan pelbagai strategi kawalan pengguna terhadap prestasi dan bebanan kognitif pelajar (IR)
由: Anuar Hassan
出版: (2015) -
Kesan bimbingan kelompok terhadap kecerdasan emosi dalam kalangan pelajar salah laku disiplin (IR)
由: Sarimah Arifin
出版: (2017) -
Pembinaan model kompetensi peribadi sosial berdasarkan bimbingan kaunseling peribadi sosial dan pendidikan karakter di sekolah menengah Yogyakarta (IR)
由: - Diana Septi Purnama,
出版: (2016) -
Tahap kemahiran insaniah dan hubungannya dengan kecerdasan emosi dalam kalangan siswazah ISMP Sains UPSI (IR)
由: Komaruddin Nabilah,
出版: (2016)