Keberkesanan pendekatan belajar melalui bermain terhadap pencapaian konsep nombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah (IR)
Kajian ini bertujuan mengkaji keberkesanan Pendekatan Belajar Melalui Bermain terhadap pencapaian konsep nombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah. Reka bentuk kuasi-eksperimen ujian pra-pasca dengan kumpulan kawalan tidak setara dijalankan terhadap 49 orang murid prasekolah dari sebuah sek...
Saved in:
主要作者: | Nur Amira Sabri |
---|---|
格式: | thesis |
語言: | zsm |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3674 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pemahaman guru prasekolah tentang konsep belajar melalui bermain dan cara kanak-kanak belajar di prasekolah /
由: Norliza Ahmad -
Kesan kaedah permainan terhadap pencapaian topik pengalaman pranombor dan tingkah laku prososial murid prasekolah
由: Nurul Asyikin Ahmad
出版: (2018) -
Keprihatinan dan penggunaan inovasi pendekatan belajar melalui bermain dalam pengajaran bahasa Malaysia oleh guru prasekolah /
由: Roselita Ali @Yusof -
Amalan guru dalam melaksanakan aktiviti belajar melalui bermain bagi memupuk kemahiran interaksi sosial murid prasekolah masalah pembelajaran /
由: Siti Saleha Samsuri -
Pengaruh identiti moral dan identiti prososial terhadap modifikasi tingkah laku prososial remaja delinkuen
由: Grace Amanda Basi Kumbong
出版: (2022)